×

BLOG

Informace z internetu



Rozměry PPC a Facebook Ads bannerů

Jaké jsou nejlepší rozměry PPC a Facebook Ads bannerů 

Aktuálně (2021) existuje velké množství typů bannerů pro PPC reklamy, ale jen menší část má opravdu význam. Velké množství rozměrů je zpravidla jen vyhazování peněz za grafické práce, protože je nakonec nepoužijete. V případě, že ano, velmi pravděpodobně bude jejich úspěšnost velmi malá.  

Google Ads bannery

300×250
336×280
320×100
728×90
160×600

Datová velikost do 150 kB!
Formáty: JPG, PNG, GIF (lze použít i HTML5, ale za splnění podmínek Googlu a pro většinu běžných inzerentů nebude tato možnost dostupná)
V případě animace nesmí tato přesáhnout 30 sekund.

Google Ads responzivní inzeráty

Velmi doporučuji, responzivní reklama pokryje všechny velikosti reklamních formátů.
Formát na šířku (1,9:1): 1200×628 (minimálně 600×314 s maximální datovou velikostí 5120 kB)
Formát čtverce: 1200×1200 (minimálně 300×300 s maximální datovou velikostí 5120 kB)
Logo (je volitelné) čtvercové (1 : 1), minimální velikost 128 × 128, doporučená velikost je 1200 × 1200.
Může být i logo na šířku (4 : 1), minimální velikost 512 × 128, doporučená velikost je 1200 × 300.

 

Seznam S-klik bannery

480×480
300×300
480×300
300×250
300×600
970×310

Datová velikost do 150 kB!
Formáty: JPG, PNG, GIF 

Seznam S-klik responzivní inzeráty (kombinované)

Formát na šířku (1,9:1): 1200×628 (maximální datová velikost 1024 kB)
Formát čtverce: 1200×1200 (maximální datová velikost 1024 kB)
Čtvercové logo s doporučenými rozměry 1200 x 1200 px.
Obdélníkové logo s doporučenými rozměry 1200 x 300 px.

 

Facebook Ads bannery

Tady je to trochu složitější. Doporučil bych v případě, že se rozhodnete pro reklamu na Facebooku nebo Instagramu, využít služby agentury. Pokud se nakonec rozhodnete jít do toho sami, připravte si obrázky ve formátu 1:1, 9:16, 1,91:1  a zvlášť textový obsah. Pozor, pokud se rozhodnete vkládat text přímo do obrázku, tak můžete, ale nesmí zabírat příliš velkou část, jinak Facebook reklamu zamítne. 
Nyní je ZDE dostupný přesný popis všech reklamních formátů.

Můžete teď využít i Facebook Kreativní portál, který Vás tvorbou bannerů provede.

Reklamu na Facebooku i Instagramu můžete vytvářet přímo z vašeho účtu na FB nebo IG, ale důrazně doporučuji vytvořit si Meta Business Suite, protože až zde můžete naplno využít všech výhod reklamy na těchto sociálních sítích.

 

  



« Přejít zpět



ZAUJALY VÁS NAŠE SLUŽBY?

Napište nám zprávu a ozveme se vám.






Nejste spokojení s Vašimi stávajícími službami?

Kontaktujte nás a my Vám pomůžeme!

KONTAKTUJTE NÁS