Blog

GOOGLE VÝRAZNĚ POSÍLÍ WEBY OPTIMALIZOVANÉ PRO MOBILNÍ ZAŘÍZENÍ

Google výrazně posílí weby optimalizované pro mobilní zařízení a tento rok rozjel informační kampaň pro webmastery, kteří nemají optimalizované své webové stránky pro mobilní zařízení. V lednu začali chodit emaily vyzývající k „mobilizaci“ webu a v nástrojích pro webmastery se u dotčených webů začala zobrazovat hláška.

Číst dál »

GOOGLE CHCE ZVÝHODNIT ZABEZPEČENÉ STRÁNKY VE VYHLEDÁVAČI

Google se chystá provést "drobnou" změnu ve svém vyhledávači. Plánuje zvýhodnit zabezpečené webové stránky, které se tak budou ve výsledcích vyhledávání zobrazovat výše než stránky nezabezpečené, nevyužívající šifrování.

Číst dál »



UPDATY GOOGLE PANDA A PENGUIN

Možná jste i vy postřehli pokles pozic vaší www stránky v přirozených výsledcích vyhledávání na Googlu.

Za všechno může algoritmus Google Panda a Google Penguin. Google začal svými updaty aktivně bojovat s nekvalitními zpětnými odkazy z tzv. linkových farem. Ty nabízejí tisíce backlinků na výměnu, háček byl v tom, že pokud jste například prodávali stříbrné šperky, na webu jste měli obrovské množství odkazů na weby prodávající lednice, náhradní díly na auta, portály nabízející další odkazy ... SEO lištám, obsahujícím neadekvátní a skutečně nepoužitelné zpětné odkazy, definitivně odzvonilo?

Číst dál »

DLOUHÝ OCAS A ZVÝŠENÍ NÁVRATNOSTI INVESTIC DO SEO

Dlouhý ocas aneb zvýšení návratnosti investic do SEO – optimalizace

Co je to dlouhý ocas v SEO?
ak vyplývá z obrázku, existuje jen málo často hledaných slov. Tato slova jsou z hlediska optimalizace pro vyhledávače vysoce konkurenční právě pro svou velkou obecnost, což znamená, že je mnoho stránek, na kterých se toto slovo vyskytuje a dostat se na první stránku výsledků vyhledávačů je velice obtížné a tím i velice drahé.

Číst dál »

JMÉNO DOMÉNY

Jestli přemýšlíte o Vaší doméně, tady je pár rad.

Ovlivňuje pozici ve vyhledavačích jméno domény?
Většina vyhledavačů při řazení výsledků vyhledávání dává jistou váhu i klíčovým slovům obsaženým v URL webové stránky. Klíčové slovo, obsažené ve jménu domény a ve zbytku URL webu, může v určitém čase a u některých vyhledávačů zlepšit pozici klíčového slova ve výsledku hledání. Tento fakt se může lišit podle vyhledávače i podle časového úseku.

Číst dál »